Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Yağ Yakıcı Egzersizler Nelerdir

Yağ Yakıcı Egzersizler Nelerdir

Spor yapma süreci pek çok farklı dinamiği içerisinde taşır. Spor salonundan sıkılanlar, verim alamayanlar ya da buna vakit ayıramayanlar evde egzersiz yapabilir. Yağ takıcı egzersizler düzenli olarak yapıldığında etki eder. Spora yeni başlayanlar ve kilo vermek isteyenler bu egzersizleri disiplinli bir biçimde uygulayabilir. Peki yağ yakıcı egzersizler nelerdir?

1. Plank Hareketi

Plank egzersizi evde kendi başınıza yapabileceğiniz en etkili hareketlerden biri olarak bilinir. Uzun zaman harcamanıza ya da çok fazla enerji kaybetmenize gerek yoktur. Ayrıca kısa zamanda hızlı sonuç almanıza da olanak sağlar. Bel, kalça ve karın kaslarınız (Core bölgesi kasları) bu hareket sayesinde güçlenir.

Hareketi uygulamak için ön kollarınızı yere, dirsekleriniz omuzlarınızın altına gelecek biçimde yerleştirin. Kollarınızın birbirine paralel olmasına özen gösterin. Şınav pozisyonu alın ve vücudunuzu havaya kaldırın. 30 saniye boyunca bu pozisyonda kalın. Zaman geçtikçe kaslarınız güçlenir. Bu süreçte saniyeleri artırabilirsiniz.

2. Push Up Hareketi

Şınav egzersizi olarak da bilinen bu hareket yağ yakıcı egzersizlerden biridir. Göğüs kaslarını önemli ölçüde çalışır. Aynı zamanda vücut kuvvetinin de koordine biçimde çalıştırılmasını sağlar. Sağlıklı beslenmeyle birleştiğinde yağ yakıcı etki göstermesi kaçınılmazdır.

Hareketi uygulamak için yere yüzüstü uzanın. Ayaklarınızı uzatın ve parmak uçlarınızı yere sabitleyin. Hemen ardından ellerinizi de göğsünüzün yanında sabitleyin. Tüm vücudunuz baştan uca kadar gergin olmalı. Tek bir çizgi gibi hissetmelisiniz. Tüm vücudunuzu yerden kaldırın ve dirsekler 90 derecelik açıya ulaşana kadar gövdenizi yere indirin. İndirirken nefes almayı unutmayın. Hareketi en az 10 defa tekrarlayın.

3. Mountain Climber Hareketi

Yağ yakıcı egzersizler arasında yer alan bu hareket bir yan karın egzersizidir. Şınav pozisyonundayken bacakların karın bölgesine kadar çekilmesiyle gerçekleştirilir. Vücudunuz egzersiz boyunca şınav pozisyonundadır.

Hareketi uygulamak için şınav ya da plank pozisyonu alın. Pozisyon aldıktan sonra bir ayağınızı yan karına, yani yukarıya doğru çekin ve sıkıştırın. Maksimum sıkışmadan sonra geriye doğru itin ve diğer ayağınızı çekin. Aynı işlemi onda da uygulayın. Çekerken nefes verin, iterken nefes alın. Hareketi 1 dakika boyunca tekrarlayın.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır