Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Yağ Yakıcı Egzersizler Nelerdir





Spor yapma süreci pek çok farklı dinamiği içerisinde taşır. Spor salonundan sıkılanlar, verim alamayanlar ya da buna vakit ayıramayanlar evde egzersiz yapabilir. Yağ takıcı egzersizler düzenli olarak yapıldığında etki eder. Spora yeni başlayanlar ve kilo vermek isteyenler bu egzersizleri disiplinli bir biçimde uygulayabilir. Peki yağ yakıcı egzersizler nelerdir?

1. Plank Hareketi

Plank egzersizi evde kendi başınıza yapabileceğiniz en etkili hareketlerden biri olarak bilinir. Uzun zaman harcamanıza ya da çok fazla enerji kaybetmenize gerek yoktur. Ayrıca kısa zamanda hızlı sonuç almanıza da olanak sağlar. Bel, kalça ve karın kaslarınız (Core bölgesi kasları) bu hareket sayesinde güçlenir.

Hareketi uygulamak için ön kollarınızı yere, dirsekleriniz omuzlarınızın altına gelecek biçimde yerleştirin. Kollarınızın birbirine paralel olmasına özen gösterin. Şınav pozisyonu alın ve vücudunuzu havaya kaldırın. 30 saniye boyunca bu pozisyonda kalın. Zaman geçtikçe kaslarınız güçlenir. Bu süreçte saniyeleri artırabilirsiniz.

2. Push Up Hareketi

Şınav egzersizi olarak da bilinen bu hareket yağ yakıcı egzersizlerden biridir. Göğüs kaslarını önemli ölçüde çalışır. Aynı zamanda vücut kuvvetinin de koordine biçimde çalıştırılmasını sağlar. Sağlıklı beslenmeyle birleştiğinde yağ yakıcı etki göstermesi kaçınılmazdır.

Hareketi uygulamak için yere yüzüstü uzanın. Ayaklarınızı uzatın ve parmak uçlarınızı yere sabitleyin. Hemen ardından ellerinizi de göğsünüzün yanında sabitleyin. Tüm vücudunuz baştan uca kadar gergin olmalı. Tek bir çizgi gibi hissetmelisiniz. Tüm vücudunuzu yerden kaldırın ve dirsekler 90 derecelik açıya ulaşana kadar gövdenizi yere indirin. İndirirken nefes almayı unutmayın. Hareketi en az 10 defa tekrarlayın.

3. Mountain Climber Hareketi

Yağ yakıcı egzersizler arasında yer alan bu hareket bir yan karın egzersizidir. Şınav pozisyonundayken bacakların karın bölgesine kadar çekilmesiyle gerçekleştirilir. Vücudunuz egzersiz boyunca şınav pozisyonundadır.

Hareketi uygulamak için şınav ya da plank pozisyonu alın. Pozisyon aldıktan sonra bir ayağınızı yan karına, yani yukarıya doğru çekin ve sıkıştırın. Maksimum sıkışmadan sonra geriye doğru itin ve diğer ayağınızı çekin. Aynı işlemi onda da uygulayın. Çekerken nefes verin, iterken nefes alın. Hareketi 1 dakika boyunca tekrarlayın.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..