Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Zayıflama Hakkında Merak Edilenler

Zayıflama Hakkında Merak Edilenler

Zayıflama hakkında merak edilenler birçok kişinin beslenme alışkanlıklarını düzene sokması açısından önemlidir.

 

Zayıflama hakkında merak edilenler son derece yanlış beslenme alışkanlıklarını değiştirmenize yardımcı olacaktır. Belirgin kilo kaybı nedenleriyle düşük kalorili bir diyet izlemeye karar veren herhangi bir kişi, bu diyetin başarısını yalnızca ve yalnızca ölçeğin yanıtına dayandırır.


Bu ölçekte sizdeki veriler dikkat çekmektedir. Aslında size kilo verdiğinizi veya kilo aldığınızı söyleyecektir ama bu kilonun yağ mı, kas mı yoksa su mu olduğunu söylemeyecektir. Kabul edelim, kilo vermek için bir bilim insanına ihtiyacınız yok! Önemli olan tükettiğinizden daha az kalori almanız bu kadar!

 

Zayıflama Mantığını Anlayabilmek
 

Dergilerde yer alan ve hiçbir bilimsel temeli olmayan, en azından ilk birkaç hafta için çok hızlı kilo vermenize neden olan sebzeli turta, limon, su vb. diyetlerin başarısı kanıtlanmıştır. Evet doğru, ilk başta aşırı düşük kalorili ve dengesiz beslenme vücudunuzu şaşırtıyor ve kilo vererek onu kandırmayı başarıyorsunuz.

 

 

 

Bir süre sonra, hayatta kalabilmek için daha az besin alımına alışmaya zorlanır, bu yüzden metabolizmasını bu yetersiz kalorilere adapte edecektir. Kilo vermeye devam etmek istiyorsanız, yapmanız gereken tek şey: "yediğiniz az şeyi bile almak”.


Zayıflama hakkında merak edilenler arasındaki sportif yaşam ağır sporları içermez. Basit bir yürüyüş, aktif bir kişilik bile yeterlidir.

 

Zayıflama Formülü: düşük kalorili diyet + hafif aerobik aktivite = kilo verme programı

 

Bu harika kilo verme programını başlatmadan önce ve bitirdiğinizde, bir cilt testi , empedans veya diğer yöntemlerle vücut yağ yüzdesini tespit etmeye çalışın. Şok olacaksınız!

 

Yağlarınız Mı Eridi? Kaslar Mı?

 

Haftada 5 kilo verdiniz ancak yağ oranınız başlangıçtaki kotaya eşit hatta daha yüksek. Ama bu pek ilgi çekici değil, önemli olan 5 kg daha az olanlar. Bu yüzden her şey yavaş yavaş değişene kadar devam edin: Gittikçe daha yorgun hissediyorsunuz, kilo artık düşmüyor, bu yürüyüşler maraton haline geldi.

 

Bu yüzden günde sadece bir kez yiyerek o hayalet diyeti daha fazla kesmeye karar veriyorsunuz. Ancak bu şekilde bile işler artık değişmiyor gibi görünüyor. Ne oldu ?
 

Basit, istediğini aldın: Kas kütlesini yok ederek kilo verdin bu da sonuç olarak metabolizmanın azalmasına neden oldu.


Bu noktada yağ ve kasın oynadığı farklı rolleri netleştirmek en iyisidir.

Birincisi aktif olmayan bir dokudur, yani vücudumuzun enerji kaynağını temsil eder. Antropolojik açıdan bizi daha iyi açıklamak gerekirse, insan uzun kıtlık ve kuraklık dönemlerinin üstesinden gelmesini sağlayan yüksek enerji depolama kapasitesi sayesinde hayatta kaldı.

 

Mevcut insan makinesi hala en az 100.000 önceki genlerle kurulduğundan, hala yağ depolamaya ve büyük zorluklarla kaybetmeye meyilliyiz. Zayıflama hakkında merak edilenler kas kaybının neden önemli olduğu sorusunun da cevabını içerir.


Öte yandan kas, hayatta kalmak için enerjiye veya daha doğrusu aldığınız kalorilere ihtiyaç duyan aktif bir dokudur. Kas kütlesi vücut için önemli bir enerji harcamasıdır, bu yüzden onu azaltmak için her şeyi yapar. Ne kadar çok kasınız varsa, bazal metabolizma hızınız o kadar yüksek ve o kadar çok kalori yakarsınız.

 


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır