Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Zayıflama Programı Nasıl Olmalı





Sağlıklı bir zayıflama programı oluşturmak kilo vermenin öncelikli adımlarından biridir. Kişinin vücut kitle endeksi ve fizyolojik rahatsızlıkları göz önünde bulundurulmalıdır. Tek bir besinin mucize olarak sunulması ya da kilo alma sebebi olarak görülmesi son derece yanlıştır. Tek tip beslenmeye dayalı diyetler de bu yüzden bünyeyi oldukça hırpalar ve günün sonunda daha fazla kilo alımına neden olur. Peki sağlıklı bir süreç nasıl oluşturulur? İdeal zayıflama programı nasıl olmalıdır?

Zayıflama programı için ilk aşama düzenli su tüketimi olmalı. Bol bol su içmek hem metabolizmayı hızlandırır hem de bünyeye zindelik kazandırır. 1 litre suyu alıp yarım saat içinde içmek doğru bir davranış değildir. Suyu belli aralıklarla güne yayarak tüketmek gerekir. Yudum yudum tüketilen suyun gün boyunca 2 litreye ulaşması büyük önem taşır. Su vücuttaki zararlı organizmaları ve mikropları da dışarı atmaya yardımcı olur.

Kilo verme yolculuğunda ideal zayıflama programı şekeri sizden uzaklaştıran programdır. Çaya ve kahveye atılan şekerle vedalaşılmalı. Beyaz şekerin vücuda hiçbir faydası yoktur. Aksine vücuttaki yağ depolanmasını artırır. Bu da bölgesel yağlanmalara zemin hazırlar. Canınız tatlı çekiyorsa evde esmer şekerle yaptığınız sütlü tatlıları küçük dilimler şeklinde tüketebilirsiniz.

Dengeli öğünler oluşturmaya gayret edin. İdeal zayıflama programı içerisinde enerji tüm öğünlere doğru biçimde dağılmış durumdadır. Bu denge vücudun çalışma hızını da düzene alıştırır. Vücut kilo kaybederken yorulmaz ve sağlığından kaybetmemiş olur. Günlük yemek planınız içerisine ceviz, badem, kuru meyve ve fındık gibi masım atıştırmalıklar ekleyebilirsiniz.

Sağlıklı zayıflama programı mutlaka yoğurt içerir. Yoğurt ve kefir gibi besinler probiyotik yiyecekler olarak tanımlanır. Sağlıklı zayıflama konusunda önemli yer tutan bu besinler bağırsak hareketlerinin artmasında da etkin rol oynar. Yoğurdu programınızın vazgeçilmez bir parçası kılmalısınız.

Egzersizi zayıflama programı içerisine mutlaka dahil edin. Hedefiniz net olmalı. Diyet yaparken istikrarlı ve bilinçli ilerlemelisiniz. Yüksek kalorili yiyeceklere karşı iradeli olmaya özen göstermelisiniz. Bütün değişimler belli bir süreç gerektirir. Umutsuzluğa kapılmak yerine beslenmenize ve sporunuza özen göstererek fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..