Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Zayıflama Programı Nasıl Olmalı





Sağlıklı bir zayıflama programı oluşturmak kilo vermenin öncelikli adımlarından biridir. Kişinin vücut kitle endeksi ve fizyolojik rahatsızlıkları göz önünde bulundurulmalıdır. Tek bir besinin mucize olarak sunulması ya da kilo alma sebebi olarak görülmesi son derece yanlıştır. Tek tip beslenmeye dayalı diyetler de bu yüzden bünyeyi oldukça hırpalar ve günün sonunda daha fazla kilo alımına neden olur. Peki sağlıklı bir süreç nasıl oluşturulur? İdeal zayıflama programı nasıl olmalıdır?

Zayıflama programı için ilk aşama düzenli su tüketimi olmalı. Bol bol su içmek hem metabolizmayı hızlandırır hem de bünyeye zindelik kazandırır. 1 litre suyu alıp yarım saat içinde içmek doğru bir davranış değildir. Suyu belli aralıklarla güne yayarak tüketmek gerekir. Yudum yudum tüketilen suyun gün boyunca 2 litreye ulaşması büyük önem taşır. Su vücuttaki zararlı organizmaları ve mikropları da dışarı atmaya yardımcı olur.

Kilo verme yolculuğunda ideal zayıflama programı şekeri sizden uzaklaştıran programdır. Çaya ve kahveye atılan şekerle vedalaşılmalı. Beyaz şekerin vücuda hiçbir faydası yoktur. Aksine vücuttaki yağ depolanmasını artırır. Bu da bölgesel yağlanmalara zemin hazırlar. Canınız tatlı çekiyorsa evde esmer şekerle yaptığınız sütlü tatlıları küçük dilimler şeklinde tüketebilirsiniz.

Dengeli öğünler oluşturmaya gayret edin. İdeal zayıflama programı içerisinde enerji tüm öğünlere doğru biçimde dağılmış durumdadır. Bu denge vücudun çalışma hızını da düzene alıştırır. Vücut kilo kaybederken yorulmaz ve sağlığından kaybetmemiş olur. Günlük yemek planınız içerisine ceviz, badem, kuru meyve ve fındık gibi masım atıştırmalıklar ekleyebilirsiniz.

Sağlıklı zayıflama programı mutlaka yoğurt içerir. Yoğurt ve kefir gibi besinler probiyotik yiyecekler olarak tanımlanır. Sağlıklı zayıflama konusunda önemli yer tutan bu besinler bağırsak hareketlerinin artmasında da etkin rol oynar. Yoğurdu programınızın vazgeçilmez bir parçası kılmalısınız.

Egzersizi zayıflama programı içerisine mutlaka dahil edin. Hedefiniz net olmalı. Diyet yaparken istikrarlı ve bilinçli ilerlemelisiniz. Yüksek kalorili yiyeceklere karşı iradeli olmaya özen göstermelisiniz. Bütün değişimler belli bir süreç gerektirir. Umutsuzluğa kapılmak yerine beslenmenize ve sporunuza özen göstererek fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..