Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Evde Yapılabilecek Egzersizler

 Evde Yapılabilecek Egzersizler

Evde yapılabilecek egzersizler spor salonuna gitmenize gerek kalmadan formda kalmanıza yardımcı olacaktır.

 

Evde yapılabilecek egzersizler ile kısa sürede vücudunuzu toplarlayabilirsiniz. Günde 15 dakika evde yapabileceğiniz 10 egzersiz: Bunları sürekli olarak düzenli olarak yaparsanız, spor salonu olmasa bile formda kalacağınızı garanti ediyoruz. Evde yapılacak iyi bir dizi egzersizi bilmek, masada pes edip spor salonunu açmanıza rağmen formda kalmanın en iyi yoludur.

 

Her iyi fiziksel şeklin gerçek sırrı, aslında, düzenli bir şekilde gerçekleştirilen harekettir. Spor salonu olmadan bile formda kalmak için evde yapılacak birkaç egzersiz vücudun tüm kaslarını kaplayarak tam ve düzgün hareket sağlamak için yeterlidir.

 

Kalçalar Ve Uyluklar İçin Çömelme

 

Modası asla geçmeyen ve antrenman sonrası kaçınılmaz ağrılardan sonra gerçekten büyük bir memnuniyet veren bir klasik squattır. Serbest vücut veya elinizde bir ağırlık ile ayaklarınızı kalçalarınızdan biraz daha geniş tutarak ve yere sıkıca basılarak yapılırlar.

 

Yükseliş ve iniş, dizlerin ayak çizgisini geçmemesi ve gövdenin çok fazla öne veya çok geriye düşmemesi için kontrol edilmelidir. Kalçaları iyi kasıp sıkarlarsa squatların etkinliği artar. Evde yapılabilecek egzersizler arasında en iyisi bu harekettir.

 

Bacaklar Ve Kalçalar İçin

 

Kalça kaslarını çalıştırmaya ek olarak, akciğerler tüm bacak üzerinde çalışır ve denge yeteneğini geliştirir. Daha deneyimli olanlar için zıplamanın bir versiyonu var. Ancak pratik olmayan veya başlangıçta olanlar için her hareketi iyi kontrol etmek ve egzersizi statik olarak yapmak her zaman daha iyidir.

 

Squat'ta olduğu gibi, bu durumda da diz ayak çizgisinin ötesine geçmemeli, 90 ° açı oluşturmalıdır. Kilo korumak ve gereken egzersizleri sorunsuz bir şekilde uygulamak için aç karnına uygulama yapmayı ihmal etmeyin.

 

Sırt Ve Kalçalar İçin

 

Kontrendikasyonu yoktur, yük boşaltmada uygulanır ve bu nedenle dizleri tehlikeye atma riski yoktur. Sadece servikal bölgede ağrı çekenlere dikkat edin: Bu durumda boyuna fazla yüklenmemeye özen göstermekte fayda vardır. Rahatsızlığı önlemek için yükselticinin genişliğini azaltmanız yeterlidir. Evde yapılabilecek egzersizler vücudunuz ve genel vücut yapınıza en uygun şekilde gerçekleşecektir.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır