Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Diyet Yemek Servisi Tercih Edin!

Diyet Yemek Servisi Tercih Edin!

Günümüzde beslenme şekli pandemiyle birlikte ciddi bir dönüşüm geçirdi ve diyet yemek tarzları daha yaygın hale geldi.

 

Diyet yemek tarzları pandemiyle birlikte gelişim göstermeye başladı. Mevcut kapanışlar döneminde, paket servis ve paket siparişlerde önemli bir artış oldu. Öğle ve akşam yemekleri çoğunlukla evde tüketilir ve genellikle geleneksel yemeklerden etnik yemeklere kadar çok sayıda ve farklı hazırlıklar sunan restoranlar veya gıda zincirleri tarafından hazırlanır.

 

Ancak yemek siparişi, belirlenen sağlıklı gıda hedeflerini iptal etmemeli veya dengeli beslenmenin benimsenmesini engellememelidir. Doğru bilgi birikimi ve yemeklerin hazırlanmasında kullanılan ham maddelere gösterilen özen ile her mutfak türü için en sağlıklı seçenekler arasından seçim yapmak ve aynı zamanda yerel ticari faaliyetleri desteklemek mümkündür. Mevcut tarihsel anda kendilerini ekonomik zorluk koşullarında buluyorlar. Temel kural, bu durumda bile aşılmamasıdır. Bu nedenle paket servisi haftada ikiden fazla kullanmayın.

 

 

Daha Sağlıklı Paket Yiyecekler: Doğru Porsiyonlar

 

 

Paket yemek siparişi verirken, sağlıklı ve dengeli yemekler seçerken temel kurallardan biri, porsiyonları kontrol ederek gereğinden fazla yemek almaktan ve fazla yemek israfından ve israftan kaçınmaktır. İnsanların kilolarını kontrol etmekte zorlanmasının nedeni genellikle porsiyon boyutlarının farkında olmamalarıdır.

 

Son yıllarda, çok sayıda araştırma, hazır yemek porsiyonlarının boyutunun nasıl arttığını göstermiştir. Bu durum, obezite, diyabet, kardiyovasküler ve gastrointestinal bozukluklar ve hiperkolesterolemi gibi belirli hastalıkların başlangıcı için hafife alınmaması gereken önemli bir faktördür.

 

Doğru Beslenme Tercihleri

 

Bu konuda kan şekerini düzenleyebilen ve diyabeti kontrol altına alabilen veya başlamasını önleyebilen mevsimsel gıdaları bilmekte fayda var. Tipik olarak, paket servis porsiyonları önerilen kısımdan daha büyük olabilir. Sağlıklı bir paket yemek şunları içerir:

 

  • ¼ protein , örneğin yağsız et , balık , kümes hayvanları, yumurta veya baklagiller
  • Makarna , ekmek , nişastalı sebzeler gibi tam tahılların ¼'ü
  • Salatalar, karışık sebzeler veya pişmiş sebzeler gibi sebzelerin ½'si
  • Özellikle tahıllar , özellikle kahvaltıda demir alımı için mükemmeldir            

 

Farklı etnik mutfaklardan en sağlıklı yemekler de deneyebilirsiniz. Öğle veya akşam yemeklerinde aile ile paylaşmak için en sağlıklı, pratik paket servis yiyecekler arasında lezzetli salatalar, ızgara etler, tahıl ve sebze karışımı vardır. Genellikle, evde yemek siparişi verirken, farklı tatlar, etnik tatlar içeren yeni mutfakları denemek isteriz. Bu durumda seçim, yemeğin içeriği, pişirme, belirli bir mutfağın geleneği tarafından kullanılan çeşniler gibi bazı faktörler dikkate alınarak yapılmalıdır.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır