Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Kalori Hesabıyla Kilo Vermek Mümkün!

Kalori Hesabıyla Kilo Vermek Mümkün!

Kalori hesabıyla kilo vermek birçok kişi için kabus olsa da en işe yarayan kilo verme yöntemlerinden biridir.

 

Kalori hesabıyla kilo vermek “yarın kesin diyete başlıyorum” hayallerinin gerçekleşmesine yardım edebilir. Birçok kişi Pazartesi diyete başlayıp salı günü diyetini sonlandırır. Bunun neden, yanlış bir diyettir. Ve bu ilke aynı zamanda düşük kalorili diyet ve kilo vermek ve yaşam tarzını iyileştirmek için değiştirmek isteyenler için de geçerlidir.

 

Daha iyi bir fiziksel şekle (sadece vücut geliştirmede değil) ve bunun sonucunda sağlık kazanımı elde etmek isteyenler için kaç kalori, hangi ve kaç makro besin ve antrenman türü gereklidir.

 

Bu yazıda, işe yarayan bir diyetin temel aldığı ilkelerin neler olduğunu, hangi diyetlerin işe yaradığını ve neden bazı örneklerle öğrenin. Belki neden kilo veremediğinizi ve diyet yapmadan kilo vermeyi başaranların arkasında yatanları da anlayacaksınız.

 

 

Düşük Kalorili Diyet Ne Anlama Geliyor?

 

 

İhtiyacınız olandan daha az yediğinizde, düşük kalorili bir diyette olursunuz. Verdiğiniz kalori sayısı, vücudunuzun nefes almaktan spor salonunda antrenman saatine kadar günün tüm aktivitelerini gerçekleştirmek için ihtiyaç duyduğundan daha azdır.

 

Kahvaltıyı sindirmekten bilgisayarda çalışmaya kadar. Ne kadar kaloriye ihtiyacınız olduğunu öğrenmek için birçok hesaplayıcı bulup kullanabilirsiniz. İhtiyacınız olan kalori ile tükettiğiniz kalori arasındaki fark, daha az yiyerek ve/veya daha fazla hareket ederek yarattığınız kalori açığıdır . Bu "kaydedilmiş" kaloriler, kilo vermenizi sağlayan tüm diyetlerin temelidir. Kalori hesabıyla kilo vermek için en önemli şey, akşamları karbonhidrat tüketmek veya her gün sadece sebze ve protein yemek değil, kalori açığıdır. Ona ulaşmanın birçok yolu var ama önemli olan oraya ulaşmak!

 

Hangi Besinleri Yememeli?

 

Genellikle, tüm yiyecek kategorilerini yasaklayan tüm diyetler, gerçek bir bilimsel ilkeye dayanmaz. Bununla birlikte, yiyecek seçiminizi veya yemek için zaman aralığını sınırlamak, sizi bilmeden daha az yemeye yönlendirir.

 

Bu, size önerilen herhangi bir mucizevi kilo verme diyetinin, eğer kalori açığı içeriyorsa işe yaradığını söylemektir. O zaman sizi sevdiğiniz tüm yiyeceklerden mahrum bırakan (dolayısıyla uzun vadede başarısız olan) sert diyetlerle ıstırap çekmeyi veya sağduyuyu kullanmayı ve sürdürülebilir düşük kalorili bir diyet oluşturmayı seçmek size kalmış.

 

 

 

Düşük Kalorili Diyetin Faydaları Nelerdir?

 

Normal kiloda olmayanlar için ideal kilosuna ulaşmak ve yağ kütlesini kaybetmek vücutlarının işlevselliğini artırmak anlamına gelir. Kan değerleri normale yakın, vücut daha "dengede" ve estetik bakış açısı da olumlu olacaktır. geliştirmek. İhtiyaçlarınıza göre iyi kullanılırsa işe yarar!

 

Söylemesi kötü, ancak kilo kaybının bir işareti aç hissetmektir. Vücut yeterli enerji almadığını algılar ve beyne hipotalamik düzeyde besin eksikliği olduğuna dair sinyaller verir (ancak arzu edilir ve vazgeçilmezdir!). Açlık hissinden sorumlu nöropeptid Y (NPY) ve oreksinler gibi hormonlar. Resmi olarak kilo verme diyetine girdiniz, ancak ilk sonuçlara ulaştığınızda pes etmemelisiniz, aksi takdirde verdiğiniz kiloları hızla geri alırsınız!

 

Diyetin çalışması için uzun süreli tutarlılık esastır.

 

Düşük kalorili diyetin Zararları Nelerdir?

 

Kalori hesabıyla kilo vermek çok kısıtlayıcı olabilir. Çoğu zaman kilo vermek isteyenler çok sert bir diyet yaparlar ve yedikleri yiyecek miktarını büyük ölçüde azaltırlar. Bu sayede bir fayda elde edeceklerine ikna olurlar. Gerçekte, bu "yöntem" kısa vadede çalışır, aslında ağırlık azalır, ancak kaybedilen kilolar aynı sayıda yağa karşılık gelmez. Çünkü ilk kaybedilen sudu.

 

Hatta 2 kg'a kadar su kaybedebilirsiniz. Bu nedenle kilo vermek yağlarınızın eridiği anlamını taşımaz. Uzun vadede, yani haftalar ve aylar içinde yağları ortadan kaldırırsınız.

 


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır